Urbia U Energia Voley PalmaVoleibol

Urbia voley presenta a Elvis De Oliveira i Rodrigo Pernambuco.

Rodrigo Pernambuco i Elvis De Oliveira, presentats com dos dels cinc reforços que ha realitzat el Urbia Vòlei Palma per reforçar el projecte de l’any vinent. Tots dos es mostren ambiciosos amb les opcions de l’equip després de conèixer als seus companys en els seus primers dies de pretemporada.

El Urbia Vòlei Palma va presentar a dos dels seus cinc fitxatges per aquesta temporada. Rodrigo Pernambuco i Elvis De Oliveira van ser els dos primers jugadors que van segellar la seva signatura en el contracte que els vincula al club per a la temporada i dues de les peces que estan cridades a ser importants perquè el projecte faci un pas a el front la temporada que . El Urbia vol millorar l’equip respecte a la passada temporada per mantenir-se entre els millors de la Superlliga Masculina un altre any més tot i la dura competència que hi haurà amb els reforços que estan realitzant els equips que estan cridats a estar a la zona noble i lluitant per totes les competicions.


Rodrigo Pernambuco y Elvis De Oliveira, presentados como dos de los cinco refuerzos que ha realizado el Urbia Voley Palma para reforzar el proyecto del año que viene. Ambos se muestran ambiciosos con las opciones del equipo tras conocer a sus compañeros en sus primeros días de pretemporada.

El Urbia Voley Palma presentó a dos de sus cinco fichajes para esta temporada. Rodrigo Pernambuco y Elvis De Oliveira fueron los dos primeros jugadores que sellaron su firma en el contrato que les vincula al club para la próxima temporada y dos de las piezas que están llamadas a ser importantes para que el proyecto dé un paso al frente la próxima temporada. El Urbia quiere mejorar el equipo respecto a la pasada temporada para mantenerse entre los mejores de la Superliga Masculina otro año más pese a la dura competencia que habrá con los refuerzos que están realizando los equipos que están llamados a estar en la zona noble y luchando por todas las competiciones.

Via
Urbia Voley Palma

Articles relacionats

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Botón volver arriba