Bàsquet

Biel Serra no seguirà en el Palmer Alma Mediterránea Palma

Biel Serra es desvincula del Club Imprenta Bahía San Agustín després d’arribar a un acord conjunt i no formarà part de la plantilla del Palmer Alma Mediterránea Palma. Serra, posa així punt i final a la seva etapa al Club després d’haver jugat des de la temporada 2015-16 fins a la 2018-19 al filial de el CB Imprenta Bahía San Agustín que milita a la Lliga EBA.

Durant aquestes quatre temporades, Serra també va tenir possibilitat de disputar minuts amb el primer equip arribant a disposar de minuts durant els play off d’ascens de la temporada 2018-19 i la Final Four disputada al Bilbao Arena en la qual el Club va acariciar l’ascens a l’ACB. La temporada passada, va estar jugant cedit al Hestia Menorca de la LEB Plata amb el qual va disputar un total de 24 partits entre la primera i segona fase de la competició.


Biel Serra se desvincula del Club Imprenta Bahía San Agustín después de llegar a un acuerdo conjunto y no formará parte de la plantilla del Palmer Alma Mediterránea Palma. Serra, pone así punto y final a su etapa en el Club después de haber jugado desde la temporada 2015-16 hasta la 2018-19 al filial del CB Imprenta Bahía San Agustín que milita en la Liga EBA.

Durante estas cuatro temporadas, Serra también tuvo posibilidad de disputar minutos con el primer equipo llegando a disponer de minutos durante los play off de ascenso de la temporada 2018-19 y la Final Four disputada en el Bilbao Arena en la que el Club rozó el ascenso a la ACB. La pasada temporada, estuvo jugando cedido en el Hestia Menorca de la LEB Plata con el que disputó un total de 24 partidos entre la primera y segunda fase de la competición.

Articles relacionats

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Botón volver arriba