Uncategorized

Victòria de l’Urbia Voley Palma en el Trofeu Ciutat de Manacor

L’Urbia Voley Palma es va fer aquest dissabte amb el Trofeu Ciutat de Manacor en l’encontra contra el ConectaBalear CV Manacor per tres sets a un.

El derbi balear disputat en el Poliesportiu Miquel Àngel Nadal va començar a favor de l’equip local, amb actuació destacada de l’oposat Anderson Chourio, a qui es van sumar els atacs per quatre de Thiago Vanole i de centre per David López i Andreu Català.

Els tres següents parcials es van decantar de favor d’un Urbia més intens, més connectat en el partit i més coordinat a nivell intern amb un Walter Da Cruz brillant.

L’equip visitant va aprofitar la pèrdua de manxa dels locals per tancar els sets al seu favor. En conclusió, es va veure ahir a dos conjunts que es mesuren a si mateixos i que aprofiten el premi local com un entrenament per al torneig del KO que començarà en poques setmanes.

El ConectaBalear Manacor va debutar en aquest nou curs més madur i centrat internament que en la passada Lliga però que encara s’està coneixent internament.

Urbia Voley Palma

El Urbia Voley Palma se hizo este sábado con el Trofeo Ciudad de Manacor en el encontra contra el ConectaBalear CV Manacor por tres sets a uno.

El derbi balear disputado en el Polideportivo Miguel Ángel Nadal comenzó a favor del equipo local, con actuación destacada del opuesto Anderson Chourio, a quienes se sumaron los ataques por cuatro de Thiago Vanole y de centro para David López y Andreu Catalán.

Los tres siguientes parciales se decantaron a favor de un Urbia más intenso, más conectado en el partido y más coordinado a nivel interno con un Walter Da Cruz brillante.

El equipo visitante aprovechó la pérdida de fuelle de los locales para cerrar los sets a su favor. En conclusión, se vio ayer a dos conjuntos que se miden a sí mismos y que aprovechan el premio local como un entrenamiento para el torneo del KO que comenzará en pocas semanas.

El ConectaBalear Manacor debutó en este nuevo curso más maduro y centrado internamente que en la pasada Liga pero, todavía, se está conociendo internamente.

Urbia Voley Palma

FITXA TÈCNICA: ConectaBalear CV Manacor – Urbia Voley Palma : 1-3

PARCIALS: (25-19), (18-25), (19-25), (19-25)

ConectaBalear CV Manacor: López D., Cabrer J.F., Chourio A., Vanole T., Gallego M. También jugaron Rodríguez A., Catalá A., Lorente R., Mesquida X., Piris A., Martins R. y Gibanel S.

Urbia Voley Palma: Del Carmen G., De Oliveira E., Pernambuco, Da Cruz W., Perini R. y Cairus R. También jugaron Sánchez A., González J., Bernal A. De la Rosa T., Pont G. y Lladó J.

Articles relacionats

Deixa un comentari

Back to top button