Futbol

Presentació de la campanya de socis del CD Llosetense

"Jo ho sóc, i tu? Fes-te soci", és el lema de la campanya

Ahir horabaixa va tenir lloc la presentació de la campanya de socis del CD Llosetense, així com també de la plantilla de jugadors del primer equip del Club, 3ª divisió, per a la temporada 2020-2021.

L’esdeveniment es va dur a terme en el Bar Bestard, amb aforament limitat, i es va aprofitar per donar a conèixer també la nova equipació, de la qual, els aficionats podran comprar la camiseta oficial i la mascareta del Club.

Així doncs, ja està oberta la suscripció de socis del club, així com també la de socis-suporters, amb una campanya baix el lema «Jo ho sóc, i tu? Fes-te soci».


Ayer por la tarde tuvo lugar la presentación de la campaña de socios del CD Llosetense, así como también de la plantilla de jugadores del primer equipo del Club, 3ª división, para la temporada 2020-2021.

El evento tuvo lugar en el Bar Bestard, con aforo limitado, aprovechando para dar a conocer también la nueva equipación, de la cual, los aficionados podrán comprar la camiseta oficial y la mascarilla del Club.

De esta manera, ya queda abierta la suscripción de socios del Club, así como también la de socios-suporters, con una campaña bajo el lema «Jo ho sóc, i tu? Fes-te soci».

Articles relacionats

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Botón volver arriba