Urbia U Energia Voley PalmaVoleibol

L’Urbia U Energia Voley Palma juga avui davant CV Guaguas

L’Urbia O Energia Palma afronta el primer dels tres partits que disputarà durant tot el cap de setmana a Las Palmas de Gran Canaria. El dissabte i el diumenge disputarà el Memorial Juan Rodríguez Doreste.

El partit serà aquest divendres a les 18.00 hores. Serà un encontre amistós contra el CV Guaguas, un dels equips de major pressupost de la Superliga Masculina i que més s’ha reforçat per a presentar la seva candidatura al títol.

El dissabte serà el torn per al primer dels dos partits del Memorial Juan Rodríguez Doreste que disputen quatre equips de la màxima categoria. L’Urbia O Energia Palma s’enfrontarà en les semifinals a Unicaja Almeria mentre que el diumenge jugarà la final o el partit pel tercer i quart lloc, en funció del resultat del dia anterior, davant CV Guaguas o FC Barcelona, que jugaran la segona semifinal.

Urbia O Energia Palma

El Urbia O Energia Palma afronta el primero de los tres partidos que disputará durante todo el fin de semana en Las Palmas de Gran Canaria. El sábado y el domingo disputará el Memorial Juan Rodríguez Doreste.

El partido será este viernes a las 18:00 horas. Será un encuentro amistoso contra el CV Guaguas, uno de los equipos de mayor presupuesto de la Superliga Masculina y que más se ha reforzado para presentar su candidatura al título.

El sábado será el turno para el primero de los dos partidos del Memorial Juan Rodríguez Doreste que disputan cuatro equipos de la máxima categoría. Urbia U Energia se enfrentará en las semifinales a Unicaja Almería mientras que el domingo jugará la final o el partido por el tercer y cuarto puesto, en función del resultado del día anterior, ante CV Guaguas o FC Barcelona, que jugarán la segunda semifinal.

Articles relacionats

Deixa un comentari

Back to top button