Motor

Marc Horrach, tercer en la primera jornada del Trial del Gall, quarta prova del Campionat d’Espanya

El pilot Marc Horrach (TRRS) ha pujar al tercer esglaó del podi en la primera jornada de la quarta prova del SPEA RFME del Campionat d’Espanya de Trial a la localitat gironina de Ripoll. El mallorquí és líder provisional del Campionat a classe T3.

El mallorquí va realitzar una primera volta amb grans dificultats degut a les condicions en les que es trobava el terreny, relliscós i amb molt fang, i es posaren quints. A la segona volta Horrach va aconseguir remuntar i assolir la tercera posició del 50è Trial del Gall per darrera de Francesc Recio (Beta Trueba) que guanyà la prova i Gabriel Giro (Montesa) que finalitzà segon.

El Campionat D’Espanya de Trial continua aquest diumenge amb la segona jornada.

SPEA RFME Campionat d’Espanya de Trial 2020 – T3 // RFME

El piloto Marc Horrach (TRRS) ha subir al tercer escalón del podio en la primera jornada de la cuarta prueba del SPEA RFME del Campeonato de España de Trial en la localidad gerundense de Ripoll, que hoy acogerá una segunda jornada de competición. El mallorquín es líder provisional del Campeonato en clase T3.

El mallorquín realizó una primera vuelta con grandes dificultades debido a las condiciones en las que se encontraba el terreno, resbaladizo y con mucho barro, y se pusieron quintos. En la segunda vuelta Horrach consiguió remontar y alcanzar la tercera posición del 50º Trial del Gall por detrás de Francisco Recio (Beta Trueba) que ganó la prueba y G. Giro (Montesa) que finalizó segundo.

El Campeonato De España de Trial continúa este domingo con la segunda jornada.

Articles relacionats

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Botón volver arriba