Bàsquet

Pol Figueras, nou jugador del Palmer Alma Mediterránea Palma

El jugador català arriba al club mallorquí després de confirmar-se la baixa prolongada de Sheriff Drammeh

El jugador Pol Figueras s’incorpora a la plantilla del Palmer Alma Mediterránea Palma després de confirmar-se la baixa prolongada de Sheriff Drammeh. Es tracta del base de 1,86 metres d’altura nascut al 1998 a Barcelona i que acumula ja diverses temporades a la LEB OR de la mà primer del filial del Barcelona Lassa i del Club Ourense Baloncesto, club en què va militar en la passada temporada.

La nova incorporació arriba al club palmesà després de confirmar la baixa prolongada de Drammeh per la seva lesió de lligaments i que ha fet que la directiva del Palmer Alma Mediterránea Palma i el cos tècnic s’hagin hagut de posar immediatament a buscar un substitut per al base suec.

Ara, el barceloní s’incorpora il·lusionat al conjunt disposat a aportar el seu talent a l’equip per aconseguir els objectius marcats de cara a aquesta temporada tan exigent i il·lusionant.

El jugador Pol Figueras se incorpora a la plantilla del Palmer Alma Mediterránea Palma tras confirmarse la baja prolongada de Sheriff Drammeh. Se trata del base de 1,86 metros de altura nacido en 1998 en Barcelona y que acumula ya varias temporadas en la LEB ORO de la mano primero del filial del Barcelona Lassa y del Club Ourense Baloncesto, club en el que militó en la pasada temporada.

La nueva incorporación llega al club palmesano tras confirmar la baja prolongada de Drammeh por su lesión de ligamentos y que ha hecho que la directiva del Palmer Alma Mediterránea Palma y el cuerpo técnico se hayan tenido que poner inmediatamente a buscar un sustituto para el base sueco.

Ahora, el barcelonés se incorpora ilusionado al conjunto dispuesto a aportar su talento al equipo para conseguir los objetivos marcados de cara a esta temporada tan exigente e ilusionante.

Articles relacionats

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Botón volver arriba