FutbolFutbol Sala

El jugador del Palma Futsal, Joaki, jugarà cedit a les files del BeSoccer CD UMA Antequera

El Palma Futsal ha tancat un acord amb el BeSoccer CD UMA Antequera per a la cessió de Joaquín Gutiérrez ‘Joaki‘ per aquesta temporada. El jugador mallorquí jugarà a Primera Divisió després de diversos partits amb el conjunt dirigit per Antonio Vadillo i marcar el seu primer gol a la màxima categoria la temporada passada.

Tots dos clubs han firmat l’acord en l’últim dia de mercat i l’ala-pivot palmesà viatjarà a Antequera per afrontar un repte important en un equip del més alt nivell i seguir amb el seu creixement com a jugador adquirint experiència en un projecte de nivell.

Joaki portava dues temporades com a jugador del filial i entrenant amb el primer equip després de tornar dels dos anys que va jugar cedit a Puertollano de Segona Divisió. Serà la seva segona etapa lluny de Mallorca i la primera a la màxima categoria.

Joaki // Palma Futsal

El Palma Futsal ha cerrado un acuerdo con el BeSoccer CD UMA Antequera para la cesión de Joaquín Gutiérrez ‘Joaki ‘para esta temporada. El jugador mallorquín jugará en Primera División tras varios partidos con el conjunto dirigido por Antonio Vadillo y marcar su primer gol en la máxima categoría la temporada pasada.

Los dos clubes han firmado el acuerdo en el último día de mercado y el ala-pívot palmesano viajará a Antequera para afrontar un reto importante en un equipo del más alto nivel y seguir con su crecimiento como jugador adquiriendo experiencia en un proyecto de nivel.

Joakim llevaba dos temporadas como jugador del filial y entrenando con el primer equipo tras volver de los dos años que jugó cedido en Puertollano de Segunda División. Será su segunda etapa lejos de Mallorca y la primera en la máxima categoría.

Joaki va marcar el seu primer gol // Palma Futsal

Articles relacionats

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Botón volver arriba