UD Ibiza - Ushuaïa VolleyUrbia U Energia Voley PalmaVoleibol

Victòria per a l’Urbia Vòlei Palma en el primer partit de la temporada

Dreyer:"Es un partido muy importante porque es muy difícil ganar el Ibiza"

L’Urbia U Energia Vòlei Palma ha començat de la millor forma la Superliga 20/21, obtenint la victòria front al UD Ibiza-Ushuaïa Volley al camp d’Es Viver.

L’Urbia feu un partit amb les idees molt clares per tal de conseguir l’objectiu que s’ha marcat aquesta temporada: aspirar a estar en la part alta de la classificació.

El primer set va ser bastant igualat, on es demostrava certa competitivitat entre ambdós equips digna d’un derbi. Així i tot, acabà a favor dels de Dreyer. El segon set, seguia amb la competitivitat de per mig, però finalment acabà de forma favorable pel conjunt eivissenc. En el tercer set, tant els mallorquins com els eivissencs no donaven cap punt per perdut i van demostrar, un pic més, l’alt nivell amb què compten, però finalment el set es decantà per l’Urbia. La quarta part del partit, la va marcar un mal inici del UD Ibiza, fet pel qual els mallorquins acabaren conseguint la victòria por un 1-3.

L’entrenador de l’Urbia, Marcos Dreyer, fa unes declaracions del partit que podreu escoltar a la peça d’audio inferior.


El Urbia U Energía Voley Palma ha empezado de la mejor forma la Superliga 20/21 obteniendo la victoria frente al UD Ibiza.Ushuaïa Volley en el campo de Es Viver.

El Urbia hizo un partido con las ideas muy claras con tal de conseguir el objetivo que se ha marcado esta temporada: aspirar a estar en la parte alta de la clasificación.

El primer set fue bastante igualado, donde se demostraba la competitividad entre ambós equipos digna de un derbi. Aun así, terminó a favor de los de Dreyer. El segundo set seguía con la competitividad de por medio, pero finalmente acabó de forma favorable para el conjunto ibicenco. En el tercer set, tanto los mallorquines como los ibicencos no daban ningún punto por perdido y demostraron, una vez más, el alto nivel que tienen, pero finalmente el set se decantó por el Urbia. La cuarta parte del partido, la marcó un mal inicio del UD Ibiza, por cuya razón los mallorquines terminaron consiguiendo la victoria por un 1-3.

El entrenador del Ubria, Marcos Dreyer, hace unas declaraciones del partido que podréis escuchar en el siguiente audio.

Declaraciones Marcos Dreyer

Articles relacionats

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Botón volver arriba