AutomobilismeRally

Pablo Garrido, guanyador de la 41ª Pujada al Puig Major

La pujada d'enguany es disputà sense públic a causa de la Covid19

El passat diumenge 4 d’octubre es disputà la 41ª Pujada al Puig Major que cada any es disputa en aquest cim mallorquí, però que aquest any ha vingut acompanyat de canvis degut a la presència de la Covid19, com ara l’absència de públic.

L’asturià Pablo Garrido va aconseguir la victòria, mentre que el català Munné obtenia la segona posició i Pedro Mayol, la tercera.

En la modalitat de tram cronometrat, Albert Frau i Tomeu Mas van conseguir imposar-se, mentre que en regularitat Sport, els vencedors foren Toni Barceló i Biel Verger.


El pasado domingo 4 de octubre se disputó la 41ª Pujada al Puig Major que cada año se disputa en esta cima mallorquina pero que este año ha ido acompañado de cambios por la presencia de la Covid19, como la ausencia de público.

El asturiano Pablo Garrido conseguió la victòria, mientras que el catalán Munné obtuvo la segunda posición y Pedro Mayol, la tercera.

En la modalidad de tramo cronometrado, Albert Frau y Tomeu Mas consiguieron imponerse, mientras que en regularidad Sport, los vencedores fueron Toni Barceló y Biel Verger.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Botón volver arriba