Tennis

Rafa Nadal es classifica per a les semifinals de Roland Garros i s’enfrontarà a Schwartzman

El tennista Rafa Nadal arriba a les semifinals de Roland Garros després de superar al jove italià Jannick Sinner per 7-6 (4), 6-4, 6 -1, en un duel que ha conclòs en la matinada de dimecres.

El manacorí ha aconseguit passar de fase en el tercer i últim Grand Slam de la temporada després d’un competit duel en el que el de 19 anys s’ha convertit en una amenaça real en gran part de l’encontre.

El 12 vegades campió no ha afluixat davant Sinner per signar sense problemes el pas a la seva trenta-quatrena semifinal de Grand Slam, la tretzena a París, una ronda en què mai ha perdut i a la qual arriba amb sensacions a l’alça en el seu tennis i sense encara haver cedit un set. Aquí, es mesurarà ara per estar en la seva tretzena final a París davant l’argentí Diego Schwartzman.

Rafa Nadal – Roland Garros 202 // Getty

El tenista Rafa Nadal llega a las semifinales de Roland Garros tras superar al joven italiano Jannick Sinner por 7-6 (4), 6-4, 6 – 1, en un duelo que concluyó en la madrugada del miércoles.

El español ha conseguido pasar de fase en el tercer y último Grand Slam de la temporada después de un competido duelo en el que el de 19 años se ha convertido en una amenaza real en gran parte del encuentro.

El 12 veces campeón no ha aflojado ante Sinner para firmar sin problemas el paso a su trigésima cuarta semifinal de Grand Slam, la decimotercera en París, una ronda en la que nunca ha perdido ya la que llega con sensaciones al alza en su tenis y sin todavía haber cedido un set. Aquí, se medirá ahora para estar en su decimotercera final en París ante el argentino Diego Schwartzman. EP

Articles relacionats

Deixa un comentari

Back to top button