FutbolFutbol Sala

Peñíscola Globeenergy FS – Palma Futsal (avui a les 21:00)

El Palma Futsal jugarà la segona jornada de Lliga aquest dimarts a les 21:00 a Peñíscola. El conjunt d’Antonio Vadillo s’enfronta a un rival que ha iniciat el curs amb ple de victòries i que cada any sol exigir un gran nivell competitiu als balears per treure la victòria de casa seva.

Els palmesans s’enfrontaran a un equip en forma i que exigirà la millor versió per donar continuïtat a la victòria de l’estrena i per iniciar amb força els sis partits que disputaran els verd-pistatxo en 19 dies.

El partit a Castelló serà el primer encontre d’aquest mes d’octubre. Divendres rebran a Ribera Navarra en l’estrena a casa, la setmana que ve repetirà a Son Moix davant Jimbee Cartagena dimarts i visitaran al Córdoba Patrimonio dissabte 24 abans d’afrontar la setmana fantàstica de Son Moix amb les visites del Barça i Movistar Inter en els últims dies del mes.

Tres setmanes que seran decisives en les quals es jugar una tercera part de la primera volta de la competició.

El Palma Futsal jugará la segunda jornada de Liga este martes a las 21:00 en Peñíscola. El conjunto de Antonio Vadillo enfrenta a un rival que ha iniciado el curso con pleno de victorias y que cada año suele exigir un gran nivel competitivo a los baleares para sacar la victoria de su casa.

Los palmesanos se enfrentarán a un equipo en forma y que exigirá la mejor versión para dar continuidad a la victoria del estreno y para iniciar con fuerza los seis partidos que disputarán los verde pistacho en 19 días.

El partido en Castellón será el primero de los seis que disputarán los de Vadillo en diecinueve días. El viernes recibirán a Ribera Navarra en el estreno en casa, la semana que viene repetirá en Son Moix frente a Jimbee Cartagena el martes y visitarán al Córdoba Patrimonio el sábado 24 antes de afrontar la semana fantástica de Son Moix con las visitas del Barça y Movistar Inter en los últimos días del mes.

Tres semanas que serán decisivas en las que se jugar una tercera parte de la primera vuelta de la competición.

Articles relacionats

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Botón volver arriba