FutbolFutbol Sala

Palma Fustal empata a pocs minuts d’aconseguir la victòria contra el Peñíscola

Se li escapa la victòria al conjunt mallorquí a pocs minuts del final

El partit disputat entre el Palma Futsal i el Peñíscola dins el Pavelló Municipal de Peñíscola acabà en un empat 3-3, el que suposà un sabor agredolç pel conjunt mallorquí.

Durant la primera part del partit, el Palma intentà mantenir el domini de la pilota, però el Peñíscola no es deixava guanyar i augmentà la seva intensitat. Finalment, aquesta primera part acabà en un 0-1 a favor de l’equip mallorquí.

La segona part arrancà de la mateixa forma que la primera, on els dos equips no deixaven perdre cap pilota. Després de varies golejades, el partit es posicionà en un 2-3 a falta de 2 minuts 41 segons per pitar el final del partit, quan el Peñíscola marcà el gol que portà a l’empat.

Font: Palma Futsal

El partido disputado entre el Palma Futsal y el Peñíscola dentro del Pabellón Municipal de Peñíscola terminó en un empate 3-3, lo cual supuso un sabor agridulce para el conjunto mallorquín.

Durante la primera parte del partido, el Palma intentó mantener el dominio del balón, pero el Peñíscola no se dejó ganar y aumentó su intensidad. Finalmente, esta primera parte terminó en un 0-1 a favor del equipo mallorquín.

La segunda parte arrancó de la misma manera que la primera, donde los dos equipos no dejaban perder ningún balón. Después de varias goleadas, el partido se posicionó en un 2-3 a falta de 2 minutos 41 segundos para pitar el final del partido, cuando el Peñíscola marcó el gol que llevó al empate.

Articles relacionats

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Botón volver arriba