Motor

Joan Mir, líder a MotoGP

El pilot mallorquí Joan Mir (Suzuki) és el nou líder de la categoria reina de MotoGP després d’aconseguir el tercer lloc en el Gran Premi de Motorland Aragó.

Àlex Rins (Suzuki) s’ha imposat aquest diumenge a la cursa de MotoGP i ha anotat la primera victòria de la temporada després d’un final d’infart resistint l’assetjament d’Àlex Márquez (Repsol Honda) que ha finalitzat segon. Mir ha completat el podi sumant un total de 16 punts que li han permès escalar fins al cim de la classificació general.

Classificació GP d’Aragó

El piloto mallorquín Joan Mir (Suzuki) es el nuevo líder de la categoría reina de MotoGP tras conseguir el tercer puesto en el Gran Premio de Motorland Aragón.

Alex Rins (Suzuki) se ha impuesto este domingo en la carrera de MotoGP y ha anotado la primera victoria de la temporada tras un final de infarto resistiendo el acoso de Àlex Márquez (Repsol Honda) que ha finalizado segundo. Mir ha completado el podio sumando un total de 16 puntos que le han permitido escalar hasta la cima de la clasificación general.

Així va el Mundial de MotoGP

Articles relacionats

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Botón volver arriba