Futbol

L’AD Son Sardina s’emporta la victòria front al Balears FC

Ambdós equips cerquen posicionar-se a final de temporada

El passat dissabte es disputà un derbi molt emocionant entre el femení Balears FC i l’AD Son Sardina, en el que ambdós equips demostraren voler ocupar, a final de temporada, posicions d’honor en aquest Grup 3 de la Primera Nacional de Futbol Femení.

El primer gol arribà per part del Balears per la jugadora Marina Puebla en el minut 17, però poc després, en el 31, arribà l’empat amb el gol de Karla Bermejo. Després d’una entrada més a porteria per part de Marina Orozco, del conjunt blanc i blau, el Son Sardina marcà dos gols més de Tania Sánchez, lo qual va permetre finalitzar el partit quedant-se els tres punts a Son Sardina, en un partit acabat en 3-2.


El pasado sábado se disputó un derbi muy emocionante entre el femenino Balears FC y el AD Son Sardina, en el que ambos equipos demostraron querer ocupar, a final de temporada, posiciones de honor en este Grupo 3 de la Primera Nacional de Futbol Femenino.

El primero gol llegó por parte del Balears por la jugadora Marina Puebla en el minuto 17, pero poco después, en el 31, llegó el empate con el gol de Karla Bermejo. Después de una entrada más a portería por parte de Marina Orozco, del conjunto blanco y azul, el Son Sardina marcó dos goles más de Tania Sánchez, lo cual permitió finalizar quedándose los tres puntos en Son Sardina, en un partido acabado en 3-2.

Articles relacionats

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Botón volver arriba