Urbia U Energia Voley PalmaVoleibol

Tercera victòria consecutiva per a l’Urbia U Energia

Marcos Dreyer: "valoro mucho la victoria ante un equipo que ha fichado fuerte para estar más arriba"

Aquest passat cap de setmana, l’Urbia U Energia ha continuat amb la tendència positiva un cop més, aconseguint la tercera victòria en un molt bon inici de temporada. Aquesta vegada, ha estat en la pista del Barça Voley finalitzant en un 0-3.

Cap destacar que els jugadors de Dreyer hagueren de fer un gran treball de defensa per no facilitar el partit als blaugrana, ja que la Superliga Masculina, poc a poc, està augmentant el seu nivell.

Tant en el primer com en el segon set, els de Palma s’imposaren per 17-25 punts, complementat les peces de l’equip a la perfecció i donant la seva millor versió. En el darrer set, van anar directes a la victòria i tengueren una gran actuació que finalitzà en un 14-25 punts.

L’entrenador, Marcos Dreyer, es troba molt content amb el triomf del seu equip, assegurant que va jugar molt bé i van disfrutar del partit davant un rival que havia fitxat fort per tenir el seu equip més amunt.

Un cop més, l’Urbia U Energia s’emportava la victòria cap a casa, on ara jugarà els pròxims dos partits.


Este pasado fin de semana, el Urbia U Energia ha continuado con la tendencia positiva una vez más, consiguiendo la tercera victoria en un muy buen inicio de temporada. Esta vez, ha sido en la pista del Barça Voley finalizando en un 0-3.

Cabe destacar que los jugadores de Dreyer tuvieron que hacer un gran trabajo de defensa para no facilitar el partido a los blaugrana, ya que la Superliga Masculina, poco a poco, está aumentando su nivel.

Tanto en el primero como el segundo set, los de Palma se impusieron por 17-25 puntos, complementado las piezas del equipo a la perfección y dando su mejor versión. En el último set, fueron directos a la victoria y tuvieron una gran actuación que finalizó en 14-25 puntos.

El entrenador, Marcos Dreyer, se encuentra muy contento con el triunfo de su equipo, asegurando que jugó muy bien y disfrutaron del partido ante un rival que había fichado fuerte para tener su equipo más arriba.

Una vez más, el Urbia U Energia se llevaba la victoria a casa, donde ahora jugará los próximos dos partidos.

Articles relacionats

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Botón volver arriba