FutbolFutbol Sala

Una victòria més per al Palma Futsal

L'equip mallorquí es mostra invicte en aquest gran inici de temporada

Un nou triomf per al Palma Futsal en aquest gran inici de temporada davant el Jimbee Cartagena, un dels equips que més esta lluitant per a aconseguir els títols d’aquesta temporada.

El partit, en el qual es va fer un homenatge als sanitaris balears, acabà 3-0, i va ser quasi perfecte per a l’equip local, que va deixar a 0 al contrari. Fou un partit entre dos grans conjunts amb un molt bon nivell i tècnica.

El primer gol arribà a través de Raúl Campos gràcies a una gran jugada per part de Diego Nunes des de la part dreta. Aquest avantatge per part dels locals es va mantenir i reforçar després que Vilela marcàs el segon gol. El descans no va interferir en l’actitut dels dos equips, que es van mantenir lluitadors i ferms fins al final. Va ser a la segona part quan el Palma Futsal, de la mà de Tomaz, aconseguí el tercer gol.

Aquesta nova victòria no fa més que enfortir l’equip mallorquí en una temporada en la que continúen invictes. Ara toca esperar fins dissabte, quan visitaran el Córdoba Patrimonio.


Un nuevo triunfo para el Palma Futsal en este gran inicio de temporada ante el Jimbee Cartagena, uno de los equipos que más está luchando para conseguir los títulos de esta temporada.

El partido, en el cual se hizo un homenaje a los sanitarios baleares, terminó 3-0 y fue casi perfecto para el equipo local, que dejó a 0 al contrario. Fue un partido entre dos grandes conjuntos con muy buen nivel y técnica.

El primer gol llegó a través de Raúl Campos, gracias a una gran jugada por parte de Diego Nunes desde la parte derecha. Esta ventaja por parte de los locales los mantuvo y reforzó després de que Vilela marcara el segundo gol. El descanso no interfirió en la actitud de los dos equipos, que se mantuvieron luchadores y firmes hasta el final. Fue en la segunda parte cuando el Palma Futsal, de la mano de Tomaz, consiguió el tercer gol.

Esta nueva victoria no hizo más que fortalecer al equipo mallorquín en una temporada en la que continúan invictos. Ahora toca esperar hasta el sábado, cuando visitarán el Córdoba Patrimonio.

Articles relacionats

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Botón volver arriba