Conecta Balear CV ManacorStreamingVoleibol

CONECTABALEAR C.V MANACOR – C.V TERUEL

SUPERLIGA MASCULINA DE VOLEIBOL · JORNADA 1

El ConectaBalear Manacor disputarà aquest dissabte el primer partit de la temporada a Superlliga Masculina contra el CV Teruel al Pavelló Miquel Àngel Nadal a Manacor a les 18:00 del capvespre. El conjunt manacorí participarà a la màxima categoria de voleibol per tercer any consecutiu.

El conjunt dirigit per Lluís Molada comença el curs amb una plantilla que continua gairabé al complet i amb un enfrontament de nivell contra l’actual campió de la Supercopa i un clar favorit per aquesta temporada a guanyar el títol.

Plantilla ConectaBalear C.V Manacor 2020-2021

El ConectaBalear Manacor disputará este sábado el primer partido de la temporada en Superliga Masculina contra el CV Teruel en el Pabellón Miquel Àngel Nadal en Manacor a las 18:00 de la tarde. El conjunto manacorí participará en la máxima categoría de voleibol por tercer año consecutivo.

El conjunto dirigido por Lluís Molada comienza el curso con una plantilla que sigue casi al completo y con un enfrentamiento de nivel contra el actual campeón de la Supercopa y un claro favorito para esta temporada a ganar el título.

Articles relacionats

Deixa un comentari

Back to top button