Tennis

La Rafa Nadal Academy es converteix en el plató de La Resistencia

Rafel Nadal rep a Broncano a la seva acadèmia

Ahir, el 13 cops guanyador del Roland Garros, Rafel Nadal, va ser el convidat del programa televisiu, La Resistencia. A diferència de l’habitual, l’entrevista no va tenir lloc a plató, sinó que fou l’equip del programa qui es va traslladar a la Rafa Nadal Academy, a Manacor.

Nadal es va mostrar amb un tracte molt personal i obert a les intervencions de l’humorista Broncano, amb qui no només mantingué una conversació, sinó amb qui també compartí joc a la pista de tennis just a l’arrencada del programa.

També va fer referència a altres estrelles de l’esport, com Roger Federer o Gerard Piqué, i acabà fent un repàs dels seus darrers anys a la pista.


Ayer, el 13 veces ganador del Roland Garros, Rafel Nadal, fue el invitado del programa televisivo, La Resistencia. A diferencia de lo habitual, la entrevista no tuvo lugar en el plató, sino que fue el equipo del programa quien se trasladó a la Rafa Nadal Academy, en Manacor.

Nadal se mostró con un trato muy personal y abierto a las intervenciones del humorista Broncano, con quien no solo mantuvo una conversación, sino que también compartieron juego en la pista de tenis justo en el arranque del programa.

También hizo referencia a otras estrellas del deporte, como Roger Federer o Gerard Piqué, y terminó haciendo un repaso de sus últimos años en la pista.

Articles relacionats

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Botón volver arriba