FutbolR.C.D. Mallorca

El RCD Mallorca s’enfronta avui al Málaga CF

El conjunt mallorquinista rebrà al Málaga CF al Visit Mallorca Estadi

Ja a la novena jornada de la Liga Smartbank, el RCD Mallorca competirà avui al Visit Mallorca Estadi contra el Málaga CF a les 19h.

Després de la victòria contra l’Alcorcón, els de Luis García Plaza continuaran avui amb rotacions ja que, el fet de tenir tants partits en un període de temps tan curt, porta a la necessitat d’oxigenar l’equip.

L’encontre entre el RCD Mallorca, situat a 3ª posició amb 15 punts, i el Málaga CF, a la 5ª posició amb 14 punts, serà arbitrat pel col·legiat Oliver de la Fuente Ramos.


Ya en la novena jornada de la Liga Smartbank, el RCD Mallorca competirá hoy en el Visit Mallorca Estadio contra el Málaga CF a las 19h.

Después de la victoria contra el Alcorcón, los de Luis García Plaza continuarán hoy con rotaciones ya que, el hecho de tener tantos partidos en un período de tiempo tan corto, lleva a la necesidad de oxigenar el equipo.

El encuentro entre el RCD Mallorca, situado en 3ª posición con 15 puntos, y el Málaga CF, en la 5ª posición con 14 puntos, será arbitrado por el colegiado Oliver de la Fuente Ramos.

Articles relacionats

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Botón volver arriba