Avarca de MenorcaVoleibol

L’Avarca de Menorca es queda sense el partit d’aquest dimecres

La Covid19 ha estat la causant de l'ajornament de l'encontre

Avui es tenia previst celebrar el partit entre l’Avarca de Menorca i el CV Kiele de Socuéllamos, però la Covid19 n’ha provocat la suspensió.

Tot i que la RFEVB autoritzàs el partit, amdós equips han acordat ajornar-lo al proper dimecres 11 de novembre, després de detectar-se dos positius en el Feel Alcobendas, rival del passat dissabte de les menorquines. Tot i això, les possibilitats de contagi cap a les mateixes són remotes, ja que els positius foren l’entrenador Guillermo Gallardo, que ja no es presentà al partit, i una jugadora suplent.

Així i tot, l’equip menorquí ha preferit esperar al pròxim dimecres per a evitar possibles contagis, ja que no serà fins demà que es facin els nous tests a la Clínica Juaneda de Ciutadella per a viatjar, divendres, a Lugo i enfrontar-se al Emevé.


Hoy se tenía previsto celebrar el partido entre el Avarca de Menorca y el CV Kiele de Socuéllamos, pero la Covid19 ha provocado la suspensión del partido.

A pesar de que la RFEVB autorizara el partido, ambos equipos han acordado aplazarlo al próximo miércoles 11 de noviembre, después de detectarse dos positivos en el Feel Alcobendas, rival del pasado sábado de las menorquinas. Aun así, las posibilidades de contagio hacia las mismas son remotas, ya que los positivos fueron el entrenador Guillermo Gallardo, que ya no acudió al encuentro, y una jugadora suplente.

Así, el equipo menorquín ha preferido esperar al próximo miércoles para evitar posibles contagios, ya que no será hasta mañana que se hagan los nuevos tests en la Clínica Juaneda de Ciutadella para viajar, el viernes, a Lugo y enfrentarse al Emevé.

Articles relacionats

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Botón volver arriba