Uncategorized

Irene Colomar al cap de l’equip nacional de karate femení

Es converteix en la primera dona en ser la seleccionadora nacional absoluta femenina

L’eivissenca, Irene Colomar, ha estat nombrada com a nova seleccionadora nacional absoluta femenina. D’aquesta forma, es converteix en la primera dona en la història del karate nacional que ocupa aquest lloc.

L’esportista ha decidit fer aquest pas després de més de deu anys competint en els equips nacionals, essent una de les millors karatekas a nivell internacional i havent guanyat nombrosos campionats, com ara una plata en el Mundial sénior de Belgrado al 2010, o la medalla al mèrit del COE l’any passat, entre molts altres.


La ibicenca, Irene Colomar, ha sido nombrada como nueva seleccionadora nacional absoluta femenina. De esta forma, se convierte en la primera mujer en la historia del karate nacional en ocupar el cargo.

La deportista ha decidido tomar este paso después de más de diez años compitiendo en los equipos nacionales, siendo una de las mejores karatekas a nivel internacional y habiendo ganado numerosos campeonatos, como una plata en el Mundial sénior de Belgrado en 2010, o la medalla al mérito del CEO el año pasado, entre muchos otros.

Articles relacionats

Deixa un comentari

Back to top button