FutbolFutbol Sala

El Palma Futsal disputarà el darrer test de pretemporada davant ElPozo Murcia

El Palma Futsal disputarà el darrer test de pretemporada en el Trofeu Ciutat de Palma davant ElPozo Murcia FS Costa Cálida i, per primer cop després de quasi set mesos, davant la seva afició. El torneig es jugarà aquest dissabte a les 18:15 i serà el cinquè i últim partit de pretemporada del quadre balear abans d’arrencar la Lliga el proper cap de setmana a Antequera.

El conjunt mallorquí ja sap el que és jugar contra ElPozo aquesta pretemporada, ja que el primer partit amistós que va disputar va ser a Múrcia en el qual va aconseguir endur-se’n la victòria per 1-4 i en el qual la imatge mostrada va ser l’avançament del que es va poder veure en els següents partits. La trobada d’aquest dissabte servirà per confirmar les bones sensacions que porta arrossegant l’equip des de l’inici de la pretemporada, on els nous fitxatges semblen haver-se acoblat bé a el grup i els nous elements que ha incorporat el cos tècnic a el sistema de joc de l’equip segueixen donant bons resultats.

El Palma Futsal arriba al Trofeu Ciutat de Palma després de fer un ple de victòries per la minigira a Galícia la setmana passada en què va aconseguir el triomf davant O’Parrulo Ferrol (1-7) i Pescados Rubén Burela (2-3) i demostrar un gran nivell de futsal.

El tècnic del Palma Futsal, Antonio Vadillo, està amb moltes ganes de jugar per fi davant de la seva afició i espera ‘que gaudim, que es torni a viure aquesta màgia que se sol viure aquí a Son Moix. No hem d’oblidar que un partit Palma-Pozo sempre són bonics de veure, atractius, igualats, amb molt nivell, jugadors de molta qualitat i a la fi això fa que l’espectacle creixi i que el gaudim tots’.

Mesures de seguretat Trofeu Ciutat de Palma

> Aforament: 1000 persones.

> Sistema de control de temperatura per controlar la temperatura de tots els que accedeixin a Son Moix.

> Dispensadors de gel hidroalcohòlic per a tots els assistents.

> A la grada, mantenir la distància de seguretat.

> Mascareta obligatòria.

Palma Futsal

El Palma Futsal disputará el último test de pretemporada en el Trofeu Ciutat de Palma ante ElPozo Murcia FS Costa Cálida y, por primera vez después de casi siete meses, ante su afición. El torneo se jugará este sábado a las 18:15 y será el quinto y último partido de pretemporada del cuadro balear antes de arrancar la liga el próximo fin de semana en Antequera.

El conjunto mallorquín ya sabe lo que es jugar contra ElPozo esta pretemporada, ya que el primer encuentro amistoso que disputó fue en Murcia en el que consiguió llevarse la victoria por 1-4 y en el que la imagen mostrada fue el anticipo de lo que se pudo ver en los siguientes partidos. El encuentro de este sábado servirá para confirmar las buenas sensaciones que lleva arrastrando el equipo desde el inicio de la pretemporada, donde los nuevos fichajes parecen haberse acoplado bien al grupo y los nuevos elementos que ha incorporado el cuerpo técnico al sistema de juego del equipo siguen dando buenos resultados.

El Palma Futsal llega al Trofeu Ciutat de Palma después de hacer un pleno de victorias por la mini gira en Galicia la semana pasada en la que consiguió el triunfo ante O’Parrulo Ferrol (1-7) y Pescados Rubén Burela (2-3) y demostrar un gran nivel de futsal.

El técnico del Palma Futsal, Antonio Vadillo, está con muchas ganas de jugar por fin delante de su afición y espera ‘que disfrutemos, que se vuelva a vivir esa magia que se suele vivir aquí en Son Moix. No tenemos que olvidar que un partido Palma-Pozo siempre son bonitos de ver, atractivos, igualados, con mucho nivel, jugadores de mucha calidad y al final esto hace que el espectáculo crezca y que lo disfrutemos todos’.

Medidas de seguridad Trofeu Ciutat de Palma

> Aforo: 1000 personas.

> Sistema de control de temperatura para controlar la temperatura de todos los que accedan a Son Moix.

> Dispensadores de gel hidroalcohólico para todos los asistentes.

> En la grada, mantener la distancia de seguridad.

> Mascarilla obligatoria.

Articles relacionats

Deixa un comentari

Back to top button