FutbolFutbol SalaVisit Calvià Hidrobal

Diogo Santos, reforç per el Visit Calvià Hidrobal

El Visit Calvià Hidrobal incorpora un nou jugador a la seva plantilla, és el portuguès Diogo Santos. El futbolista de 19 anys arriba cedit des del Sporting de Portugal, després de proclamar-se com a guanyador de la Lliga de Campions. A més, Santos també ha tengut participacions amb el seu pais en les categories Sub-16, Sub-17 i Sub-19.


El ala arriba a Palma amb l’objectiu d’ajudar als seus companys i progressar amb el grup. “Arrib a Palma per a créixer com a persona i com a jugador”, afirma Santos, encara que també vol que el seu paper en l’equip sigui fonamental per a “ajudar a guanyar partits”.


El portuguès, amb capacitat per a jugar tant en banda com de tancament, oferirà al conjunt dirigit per Miquel Vidal, verticalitat, treball i també contundència defensiva. Finalment, el nouvingut a l’illa ha declarat que la seva adaptació a la ciutat “està sent molt fàcil ja que els meus companys m’han ajudat bastant amb tot, llavors això no és un problema per jo”.

Articles relacionats

Deixa un comentari

Back to top button