
El ConectaBalear continua invicte després d’imposar-se al Rotogal Boiro (3-1) a casa en un partit molt igualat que ha caigut a favor dels homes de Molada. El conjunt manacorí ha iniciat el partit amb lleugeres fallades en recepció que, a poc a poc, s’han anat solucionant. En l’equador del partit l’equip gallec s’ha mostrat més descentrat sense poder fer front als encertats serveis directes de Vanole (23 punts), Filter (17) i Méndez (10). Al Miquel Àngel Nadal s’ha viscut un partit intens, on el Manacor ha tirat d’efectivitat per vèncer a un rival directe i aconseguir un parcial de 7 punts.
A la segona manga amb la mateixa plantilla inicial en tots dos equips. Joc igualat 3-3 que es decanta a favor de l’equip gallec amb un parcial de 3 punts amb Benavidez al servei 3-6 i que s’amplia a cinc 7-12. L’equip manacorí continua cometent errors sense acabar de ficar-se en el joc i fer front al Rotogal. Màxima diferència fins al moment 10-16 que provoca el temps mort de l’equip local. La distància s’amplia a set i és trencada amb una rematada de Caetano Filter 12-17. Segon temps mort de Molada davant el bloqueig del cubà Romer que posiciona el marcador 16-22. El ConectaBalear es mostra més efectiu en defensa i el tècnic gallec sol·licita el primer temps mort 18-22. L’equip local retalla distàncies amb un servei directe de Filter 21-23 i es produeix el segon temps mort dels visitants que serveix per a sentenciar la segona part 22-25.
En el tercer set també s’inicia molt parell amb lleuger domini de l’equip local amb bon bloqueig de Sergio Ramírez i un Thiago Vanole encertat en atac 9-7. Dos block-out i un servei directe permeten al ConectaBalear enlairar-se del marcador 13-9 i provoquen el primer temps mort de l’equip gallec. El màxim avantatge fins al moment 17-11 arriba amb el segon temps mort de Benavidez que s’àmplia a set punts 21-14. Els locals continuen amb lleugers errors en recepció i Molada sol·licita temps mort. El servei directe de Romero resulta fallit i tanca la tercera pispa 25-18.
Quarta part amb encertats serveis del brasiler Vanole 5-1 i problemes en defensa dels visitants produeixen el primer temps mort del tècnic gallec. Valter Da Cruz recepciona adequadament i arriba la màxima diferència 6-1. L’equip local fa ús del seu bon bloqueig i manté el marcador 13-8. El Boiro no acaba d’enganxar-se al joc amb errors en recepció i el seu tècnic sol·licita el segon temps mort 18-14. L’equip manacorí puja a set la diferència amb dos serveis directes de Raymond Barsemian i Caetano Filter 23-16. El bon tàndem de Vanole i Dóna Cruz donen la victòria al seu equip 25-17.
FITXA TÈCNICA:
CONECTABALEAR CV MANACOR – ROTOGAL BOIRO VB: 3-1
PARCIALS: 1-0 (25-21), 1-1 (22-25), 2-1 (25-18), 3-1 (25-17)
ALINEACIONS:
CONECTABALEAR CV MANACOR: Vanole T, Méndez V., Filter C., Barsemian R., Dóna Cruz V., Ramírez S., Piris T (L). També van jugar: Gallec M., Chourio A.
ROTOGAL BOIRO VB: Alves A (L)., Benavidez F., Bitar G., Romero JC, Iglesias M., Del Carmen G., Levandoski R. També van jugar: Martínez I., Nieto P.
COL·LEGIATS: Ainoha Saiz Goyenechea i Dt.. de les Ones Rodríguez Machín.