FutbolFutbol Sala

Vadillo:”El equipo está lo suficientemente capacitado para competir estos dos partidos”

El Palma Futsal s'enfronta al Barça i a l'Inter Movistar aquesta setmana

El Palma Futsal arrenca la setmana amb doble competició, dimecres a Son Moix contra el FC Barcelona i dissabte contra l’Inter Movistar.

Vadillo ha assegurat veure al Barça com un equip que té molt de potencial dins l’àmbit del futbol sala, però tot i així afirma que és una bona oportunitat per al conjunt mallorquí per a sumar punts i seguir en aquesta tendència positiva en que han començat la temporada.

El fet de jugar dos partits en una setmana pareix no preocupar a Vadillo, ja que assegura que “el equipo está lo suficientemente capacitado para competir estos dos partidos” i que el fet d’haver coincidit el partit contra el Barça i contra l’Inter, la mateixa setmana, són coses que vénen així i que s’han d’afrontar, ha explicat l’entrenador del Futsal.

Cal destacar que tots els jugadors van passar, ahir al matí, els tests PCR de forma satisfactòria i donant tots negatiu, abans dels partits d’aquesta setmana contra el Barça i l’Inter.


El Palma Futsal arranca la semana con doble competición, el miércoles en Son Moix contra el FC Barcelona y el sábado contra el Inter Movistar.

Vadillo ha asegurado ver al Barça como un equipo que tiene mucho potencial dentro del ámbito del futbol sala, pero aun así, afirma que es una buena oportunidad para el conjunto mallorquín, para sumar puntos y seguir en esta tendencia positiva en la que han empezado la temporada.

El hecho de jugar dos partidos en una semana parece no preocupar a Vadillo, ya que asegura que “el equipo está lo suficientemente capacitado para competir estos dos partidos” y que el hecho de haber coincidido el partido contra el Barça y el Inter, la misma semana, son cosas que vienen así y que se deben afrontar, ha explicado el entrenador del futsal.

Cabe destacar que todos los jugadores pasaron, ayer por la mañana, los tests PCR de forma satisfactoria y dando todos negativo, antes de los partidos de esta semana contra el Barça y el Inter.

Articles relacionats

Deixa un comentari

Back to top button